Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΜΠΙΣΜΠΙΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ


Ειμαι μια γυναικα -μητερα ,που εως σημερα με το κεφαλι ψηλα ,εμπιστευοντας την δυναμη μου ,εχοντας αξιες ηθικες και θρησκευτικες ,δινω εντιμες μαχες ουσιας για την επιβιωση μου και της οικογενειας μου.
Σαν ενεργος πολιτης η αναμειξη μου στα κοινα αποτελει για μενα χρεος.
Γεννημενη για δημιουργια υπηρετω το κοινο αγαθο με χαρα και υπερηφανεια .
Δεν εχω κομματικα παθη ουτε μιση. Η ενεργετικοτητα μου πηγαζει μεσα απο μια καρδια με εντονη δραση ενος ηρεμου και δημοκρατικου νου.
Η Τοπικη Αυτοδιοικηση αποτελει για μενα πεδιο εμπρακτης προσφορας στον τοπο μου,την Ναυπακτία .
Σαν μέλη της πόλης μας ,με αγωνίες και ανησυχίες ,δεν μπορούμε να μένουμε ασυγκίνητοι
Οφειλουμαι να υπηρετούμε το κοινό συμφέρον και το κοινό καλό της πόλης μας ,με υπερηφάνεια και ηθική.
Η Ναυπακτία αλλάζει σελίδα , ανοίγει ενα καινούργιο κεφάλαιο , και αλλάζει ριζικά αλλάζει με την συμμετοχη ολων μας,
με επικεφαλη τον Θ α ν α σ η Π α π α θ α ν α σ η .

Ειναι ο δικος μας ανθρωπος, που με αισθημα ευθυνης ,δεσμευεται προσωπικα ως ατομο αλλα και ως ομαδα , με συμφωνια τιμης με καθε πολιτη χωριστα ,οτι δεν θα διαψευσει τις προσδοκιες μας ,και θα δωσει το καλυτερο δυνατον για τον τοπο μας την Ναυπακτια μας.
Γιατί η μάχη για την Επόμενη Μέρα στη Ναυπακτία είναι μάχη συλλογική. Είναι μάχη προοπτικής, είναι μάχη συνέπειας, είναι μάχη ουσίας

Σας καλώ όλους ,να στηρίξουμε και να εμπιστευτουμε το προγραμμα ενος νεου και εμπειρου ανθρωπου, που στοχο εχει να συμβαλλει, υπευθυνα με ολες του τις δυναμεις, σε εναν ισχυρο Δημο ,σε μια Ισχυρη Ναυπακτια.

Το συλλογικο προγραμμα του Θ α ν α σ η Π α π α θ α ν α σ η .

ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ

Δεσμεύομαι να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη αυτή συμμετεχοντας με ευθύνη και συνέπεια.
Δεσμεύομαι να δώσω όλες μου τις δυνάμεις, υπηρετώντας, με αποτελεσματικότητα, τον τόπο μας. Την Ναυπακτια μας..

ΜΠΙΣΜΠΙΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου